ANNONS

Min matdag!

/

Får många frågor om det här med hur jag äter. Tänkte att jag skulle bjucka på min dag idag. Jag försöker att variera varje dag så att det inte blir tråkigt. Såhär har jag t ex ätit idag:

 

 
Frukost:

Naturell yoggi 1 dl, kvarg naturell 0,3% 1/2 dl. 1 msk havregryn. Några färska blåbär och kanel över. 2 finncrisp med keso och banan med kanel på. Kaffe med mjölk.

 

 
Mellis 1: 

Naturell kvarg 0,3% 1 dl. Halv banan och lite solrosfrön med kanel. Kaffe med mjölk.

 

 
Lunch:

Ugnsbakad lax med philadephia, pumpakärnor, färsk basilika, salt och peppar. Kokt broccoli och kokta morötter. Lite cheese fraiche med kapris, dill, honung, salt och peppar. 

 

 
Mellis 2: 

1/2 dl keso med blåbär och kanel.

 

 
Kvällsmat:

Hemlagade köttbullar med vitlök och lite parmesan, grönsallad och en vitlökscreme.

Den här dagen är 1345 kcal. Då räknar jag ALLT! Jag försöker dricka minst 8 glas vatten varje dag. Jag försöker att inte alltid använda det som jag tränar ihop. Men som ikväll är jag sugen som fifan alltså. PMS! Så idag kommer jag nog att äta lite mörk choklad. Jag kommer nog använda mina träningskalorier. Men det betyder att jag fortfarande är innanför ramarna. 

2
0

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00